سازمان بازرسي هيچ گونه خط قرمزي براي مبارزه با فساد وجود ندارد

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: اين سازمان هیچ گونه خط قرمزی برای اقدامات نظارتی و مبارزه با فساد وجود ندارد.
احمد رحمانیان در گفت و گو با روشنا با اشاره به اینکه نوع کشورها در مبارزه با فساد متفاوت است، ادامه داد: مبارزه با فساد مورد نظر تمامی مجامع و مردم است.
وی با بیان اینکه برای فساد تعاریف متفاوتی وجود دارد، اظهار کرد: فساد هم در تمامی حوزه ها آثار بسیار نامطلوبی دارد و مشروعیت یک نظام سیاسی را زیر سوال می‌برد و باعث بی ثباتی می‌شود.
رحمانیان با تاکید بر اینکه فساد باعث فرار سرمایه گذار می شود، افزود: فساد باعث از بین رفتن امنیت سرمایه گذاری می شود و فرار سرمایه گذار را به همراه دارد.
وی با بیان اینکه همه باید در مقوله مبارزه با فساد حساس باشند، گفت: نباید برای پیشگیری و مبارزه با فساد فقط منتظر اقدام دستگاه‌های نظارتی بود چرا که در قانون ارتقای نظام سلامت اداری برای مدیران در مبارزه با فساد تکلیف قانونی در نظر گرفته شده است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور به قرائت فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب درباره مبارزه با فساد اشاره و بر ضرورت پیشگیری از وقوع فساد تاکید کرد.
وی با اعلام اینکه سازمان بازرسی در رابطه با فرامین رهبر معظم انقلاب اقدامات موثری را انجام داده است، اظهار کرد: در دوران تحول و تعالی اقدامات زیادی انجام شده که به عنوان نمونه می‌توان به برنامه نظارت و بازرسی مسدودسازی گلوگاه های فساد اشاره کرد که به طور هماهنگ در سراسر کشور در حال انجام است.
رحمانیان ادامه داد: در سازمان بازرسی کل کشور هیچ گونه خط قرمزی برای اقدامات نظارتی و مبارزه با فساد وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *